Yusoff Rawther. Ketahui Tentang Si Murtad Yang Menyatakan Muslim Di Malaysia Bodoh Dan Dia Sokong Yahudi.

Sumber: StarOnline

“ONE MALAYSIAN STANDING WITH ISRAEL” Yusoff Rawther.

Yusoff Rawther kini mungkin telah mencapai impiannya untuk mengecapi populariti segera dengan membuat dakwaan bahawa beliau telah menjadi mangsa serangan seksual oleh DSAI. Setahun sebelum dia konon-konon ‘kena’ dengan DSAI (isu yang sedang disiasat polis sekarang), dia cuba membuat kontroversi dengan menghantar artikel yang dia rasa boleh meletup ke portal berita Israel pada tahun 2017. Usop pernah menghantar rencana tulisannya ke http://www.israelnationalnews.com/ dan menyatakan sokongan penuh beliau terhadap Yahudi di Israel dan juga betapa salahnya kerajaan Malaysia dalam pendiriannya keatas isu Palestin/Israel. Ni ha artikel kurang asam dia.  http://www.israelnationalnews.com/Articles/Author.aspx/1590



Beliau dalam recananya memanggil orang Islam di Malaysia kolot, Anti-Semitik, bersifat perkauman dan bodoh kerana menyokong dan ingin membantu rakyat Palestin yang menderita di bawah regim Zionis Israel. Dia juga mengatakan yang dia menyokong penuh regim Zionis kerana sudah bosan dengan naratif kemangsaan orang-orang Arab di Palestin. Yang budak-budak punya ramai kena bunuh tu naratif kesian jugak ke Sop?




Beliau juga menyatakan Malaysia memainkan peranan besar dalam mengeruhkan imej Israel di persada dunia. Ini termasuk permainan media di mana ‘kemangsaan’ Yahudi diperkecilkan. Pendek kata dia kata orang Islam Malaysia jahat sebab memberi imej negatif kepada orang Yahudi Israel. Hahahahaha…tu dia punya berani dia…

  

Usop ni pastu menamatkan rencana beliau dengan mengatakan orang Muslim Malaysia tidak adil kerana memangsakan komuniti minoriti Yahudi yang dari dulu sampailah sekarang menjadi mangsa je memanjang (macam dia la kot)

Tak kisahlah kalau dia buat report polis keatas DSAI setahun selepas kejadian. Yang penting dia pernah memanggil orang Malaysia racis dan bodoh.

Entahlah Sop. Yang pasti ko ni seorang manusia yang MEMANG ANTI MALAYSIA DAN PRO-YAHUDI. Korang bacalah artikel dia ni pastu korang tentukanlah sendiri jenis manusia si Yusoff Rawther ni….kalau yang tak paham suruh member ko translate…kbai.


Post a Comment

0 Comments